viernes, 21 de noviembre de 2014

Projecte 1r Trimestre




En aquesta ocasió els alumnes havíem de fer una obra a partir d'unes pautes marcades per la professora, que era la representació de figures d'objectes i de formes naturals. Aquest és un projecte relacionat amb la temàtica de la primera avaluació.


Jo vaig escollir fer una natura morta, amb una barreja de tècniques que li dugués al resultat final una varietat de textures.

Pe exemple les pomes estan fetes amb retoladors Postca en un plàstic PVC, barrejats amb un retolador negre per dona un toc d'ombres pintat per plans, ja que la tècnica no permet fer degradats. Tot això amb un fons de color blanc per a ressaltar encara més els colors de les pomes.

Per al fons vaig escollir un cel i una gespa, el cel està fet a partir de talls molt marcats, fent aquests talls amb un PVC tapant una part i passant l'esprai per a crear una mascara i després amb un altre colo, així per fer el fons blau, un cop he acabat amb el color blau començo a fer els núvols. Per a la gespa és la mateixa tècnica però no de forma horitzontal sinó que de forma vertical.

Per finalitzar vaig retallar el cartó per donar-li forma rodona, per canviar una miqueta el suport, amb un marc negre fet amb pintura acrílica.


El resultat m'agrada, perquè els colors són molt vius i juguen molt  entre ells i la varietat de la tècnica juga molt bé.


No hay comentarios:

Publicar un comentario