viernes, 10 de abril de 2015

Pose de model en viu 45 minuts


En aquest exercici els alumnes havíem de fer un dibuix a partir d'uns models presencials en un paper 50 x 70 cm. 


En aquest exercici els alumnes havíem de dibuixar el cos dels models de la forma més versemblant possible i a més a més les figures han d'estar proporcionades, això fent-ho amb l'estudi de la proporció que vam fer en la llibreta d'artista en els dibuixo de figura humana.



A més a més havíem de captar el moviment del cos, ja que si no ho captaves bé des d'un començament la pose serà incorrecta des del principi.



La part més difícil que jo vaig trobar en aquest exercici va ser a l'hora de fe el cos de dones, ja que jo vaig enfocar-me molt en el cos d'homes molt musculats. A més a més mantenir un rigor científic i que es veies proporcionat em va costar mol.



Aquests són dos dels resultats.




No hay comentarios:

Publicar un comentario