viernes, 10 de abril de 2015

Tercera convocatòria de la llibreta d'artista: Figura humana

Aquesta convocatòria de la llibreta d'artista és amb la qual estrenem el trimestre de figura humana.
Aquest trimestre els alumnes comencem a estudiar el cos humà, per fer això els alumnes haurem de dibuixar anatomia humana, és a dir ossos i musculatura de forma científica és a dir, el més versemblant possible.

En aquest cas jo no ho he fet així i he volgut donar un sentit una miqueta més artística per compensar la meva falta de confiança i tècnica, per tal d'agafar seguretat amb el primer contacte de la figura humana.

Per donar aquest sentit artístic, vaig dibuixar els elements que hi ha en el cos humà d'una forma molt sintètica i simple, repassant amb un punta fina negre del número 0,8 mm i després vaig resseguir les línies més importants amb suc de llimona, amb una vela vaig escalfar el suc de llimona per donar aquest efecte de cremat però només a les línies.

No hay comentarios:

Publicar un comentario